Świat nowoczesnego biznesu Poznaj go!

W jaki sposób najlepiej reklamować się w Internecie

Reklamowanie produktów i usług w sieci jest bardzo korzystne, zarówno dla reklamodawcy jak i dla strony, na której reklama się znajduje. Obecne rozwiązania dostępne dla reklamodawców internetowych umożliwiają naprawdę dogłębne przeanalizowanie strony, przed podjęciem działań o charakterze marketingowym.
Praca przy komputerze
Napisał: sxc.hu
Na podstawie: http://sxc.hu
Rozwiązania takie są przydatne także dla webmasterów, którzy mogą dzięki nim sprawdzać efektywność pozycjonowania strony w Internecie - opinie. Poza tym, nowoczesny rynek wielofunkcyjnych urządzeń mobilnych stworzył nowe możliwości reklamowe – aktualnie wyświetlanie efektywnej, dopasowanej do preferencji reklamy za pośrednictwem aplikacji mobilnych jest prostsze niż kiedykolwiek w historii.

Gdzie umieścić reklamę

Chętni na reklamę w sieci pragną, żeby reklamy przez nich przygotowane mogły dotrzeć do jak największej ilości odbiorców. W prasie liczbę tę sprawdza się przez nakład danego pisma. Nie ma się jednak pewności, że wszelkie numery w jakich reklamę się wykupiło, zostały kupione. Urządzenia do badania liczby odbiorców telewizji i radia są niezwykle zaawansowane i kosztowne, z kolei internet daje proste przyrządy dające miarodajne rezultaty.

Jednym z takich narzędzi jest ahrefs, który wyświetla dużo informacji na temat domeny - od tzw. rankingu URL (badającego popularność strony), przez ilość linków do strony internetowej (co mówi o jej pozycjonowaniu i tzw. sprzężeniu zwrotnym), po drobiazgową analizę jej odbiorców. Te informacje w odpowiednich rękach pozwalają na przeprowadzenie efektywnej kampanii reklamowej.

Reklama w urządzeniach mobilnych

Rynek aplikacji mobilnych jest niezwykle szeroki – aktualnie tzw. smartfony stanowią większość rynku telefonów komórkowych, ponadto tablety zyskały na popularności. Stworzenie aplikacji mobilnej jest bardzo proste, rynek jest z kolei na tyle szeroki, że by odnieść sukces należy sprzedawać aplikacje w atrakcyjnych cenach.

Twórcy tego typu programów odbijają straty umieszczając na własnych aplikacjach treści reklamowe, zazwyczaj sporządzone przez wyspecjalizowane instytucje, jak Googlowski admob trudniący się analizowaniem rynku reklamy mobilnej, oraz będący platformą dla reklamodawców i developerów sporządzających tego rodzaju aplikacje.


Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-10-03 21:45:01
Tagi: strony internetowe, reklama, pozycjonowanie, marketing