Świat nowoczesnego biznesu Poznaj go!

Reklama uliczna w wielkim mieście

Reklama uliczna jest jednym z bardziej znanych strategii na przedsięwzięcia marketingowe, jakiejkolwiek firmy, nawet tej malutkiej. Jest to oczywiście jedna z wielu form reklamy jednak ze względu na swoją wszechstronność i ogromną ilość ewentualnych klientów jest nadzwyczaj popularna. Równocześnie jest to reklama elastyczna, możemy ją swobodnie umieścić na krańcach miasta na właściwie wielkiej tablicy, jak i w centrum miasta na fasadzie budowli bądź zainstalować ją jako integralną część wiaty przystanku.

Billboard reklamowy
Napisał: Tom Woodward
Na podstawie: http://www.flickr.com
Eksperci od reklamy na pewno dopasują odpowiednią do naszych potrzeb reklamę. Starczy wpisać w przeglądarkę frazę: billboardy Kraków, a odkryjemy właściwą firmę która będzie zapewne w stanie po dogodnej cenie zrealizować dla nas reklamę - zobacz więcej. Prawdopodobnie w wielkim mieście takim jak Poznań dominować będzie reklama na przystankach i na przydrożnych oświetlonych tabliczkach. Bez wątpliwości reklama zewnętrzna używana jest nie tylko w dużych miejscowościach, sprawdzają się również w mniejszych miasteczkach na przykład w Radomiu. Aby się o tym przekonać trzeba wpisać w przeglądarkę dla przykładu hasło: billboard Radom.

Marketing tego rodzaju z przyczyny swojej popularności może budzić spory i to na dwóch płaszczyznach. Marketing na billbordach może być kontrowersyjna z założenia. Odpowiednim przykładem są tutaj kampanie obywatelskie, jakie z definicji budowane są tak, iżby wywoływać szok odbiorcę.

Bez zwlekania zobacz artykuł w serwisie publikującym pokrewne wiadomości. Są równie emocjonujące, ponieważ dotyczą tego samego tematu.

Stopień kontrowersji może być przeróżny; na jednym krańcu skali jest dla przykładu wózek z sygnaturą pożądasz być na moim miejscu natomiast na drugim końcu będą kampanie przeciwko aborcji, jakich prezentowanie z racji drastyczności sobie odpuszczę.


Należy zatem dobrze dobrać siłę przekazu gdyż za słaby nie dotrze do czytelnika, natomiast za bardzo mocny pozostanie wyparty przez umysł odbiorców. W obydwu wypadkach reklama stanie się nieskuteczna. Następnym dysonansem natury stwierdziłbym filozoficznej jest liczba owych reklam.

Często słychać sądy, iż tego typu reklama zakrywa architekturę miasta. Ambaras jest na tyle poważny, iż trwają prace nad prawem regulującym rozmiar i ilość tego rodzaju reklam. Mimo owych zastrzeżeń renoma owych reklam jest duża.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-02-22 15:14:25
Tagi: architektura, kampania, reklama, firma, przystanek