Świat nowoczesnego biznesu Poznaj go!

Marketing outdoorowy - konkretny komunikat

Miejska. Ciekawa i przystępna. Efektywna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama zewnętrzna. Masowość to pozytywy reklamy outdoorowej. Outdoor może być kierowany równolegle do konkretnych grup konsumentów, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Świetnie sprawdza się w miastach. Największą grupą adresatów kampanii outdoorowych są ludzie mobilni, czynni, z potencjałem nabywczym, jacy dużą część swojego czasu spędzają przesuwając się w miejskiej przestrzeni.

Reklama zewnętrzna
Napisał: Map of the Urban Linguistic Landscape
Na podstawie: http://www.flickr.com
Outdoor jest w ich przypadku najbardziej skuteczny, gdyż kontakt z reklamą outdoorową mają prawie bez przerwy: podróżując samochodem, idąc ulicą, odwiedzając centra rozrywkowe, hipermarkety. profesjonalne banery reklamowe w Warszawie są nośnik o dużym potencjale, z oryginalnym sposobem komunikacji. Jest bezpośrednia w odbiorze, dzięki temu z powodzeniem współzawodniczy z pozostałymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z reklamą zewnętrzną wtedy, kiedy przebywają poza domem, w przestrzeni miasta, w okolicznościach, w których najczęściej - bardziej aniżeli w mieszkaniu lub w pracy - są nastawieni na silny kontakt z otoczeniem. Również brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy outdoorowej. Z zasady odbiorcy lepiej reagują na przesył eksponowany na billboardach i poświęcają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w wypadku publikatorów, którym muszą zadeklarować własny czas lub wykonać jakąś czynność (kupić gazetę, uruchomić radio, otworzyć przeglądarkę www). Pod względem bezpośredniości kontaktu jak też prostoty odbioru reklama zewnętrzna pokonuje bezwzględnie pozostałe media.



wrocław
Napisał: Maciek Lulko
Na podstawie: http://www.flickr.com
Banery Wrocław oferują nadzwyczaj przyciągający a także twórczy przekaz. Reklama taka posługuje się słowem oraz obrazem w sposób zdyscyplinowany a zarazem twórczy. Dobry plakat reklamowy operuje jasnym, czytelnym językiem i symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co powoduje, iż odbiorca od razu wie, co tak naprawdę ujrzał na plakacie. Kreatywność, ascetyczność, intryga i humor, twórczo wykorzystane elementy 2D i 3D sprawiają, że ta odmiana przekazu jest wyjątkowa. Dzięki temu outdoor wspaniale eksponuje markę, artykuł, usługę, do których przyciąga kolorem, kompozycją, ideą czy prostotą oraz jasnym przekazem.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-01-12 09:43:08
Tagi: reklama, plakat, przestrzeń, przekaz, outdoor