Metoda na przyciągającą uwagę reklamę w aglomeracji miejskiej
Współczesna reklama oferuje sporo możliwości wypromowania naszego przedsiębiorstwa lub wyrobu. Możemy do tego celu wykorzystać tak klasyczne kanały promocyjne do których niewątpliwie należy reklama telewizyjna czy radiowa, jak również najbardziej nowoczesne formy marketingu. Najtrudniejszą z nich bywa reklama w radio, bowiem ludzie są stworzeniami dla których ewolucyjnie najważniejszy jest zmysłu wzroku. Z tego powodu reklama radiowa jest trudna, gdyż informacje przekazywane za pomocą radia musimy opisać dźwiękiem, co może być bardziej skomplikowane.

Napisał: Piotr Drabik
Na podstawie: http://www.flickr.com
W obecnych czasach liczy się szybkość trafność oraz urozmaicenie marketingu. Dlatego też na rynku reklamy pierwszeństwo ma reklama (zobacz
http://www.studioprinter.pl) multimedialna, zatem dziecko reklamy telewizyjnej. Najważniejszym zadaniem pracownika marketingu będzie z pewnością wyszukanie dobrego miejsca, w którym emitowanie reklamy przyniesie potencjalnie największe zyski. Bardzo często miejscami w których opłaca się instalować takie reklamy są centra miast, w których ruch samochodowy a także pieszy jest bardzo intensywny, a co się z tym wiąże reklamę zobaczy wielka ilość potencjalnych konsumentów. Sprawdź: link.
Podstawowym warunkiem skuteczności naszej reklamy jest jednak to, aby wyróżniała się ona spośród masy pozostałych. W tak ogromnych aglomeracjach jak Trójmiasto jest to zadanie niełatwe, ale nie niemożliwe. Świetnym wyjściem może być wynajęcie telebimu. Nie jest to bardzo skomplikowane zadanie, wystarczy wbić w Google hasło: telebim Starogard Szczeciński, aby znaleźć stosowną firmę która opracuje i wykona nam taką reklamę za osiągalną cenę. Taka reklama (
tablice reklamowe producent) wyświetlana na ogromnym ekranie na pewno trafi do ogromnie wielu możliwych nabywców. Co istotne, treści wyświetlone na ekranie są widoczne 24 h na dobę, więc nie da się takiego przekazu przegapić!

Napisał: clry2
Na podstawie: http://www.flickr.com
Wspomniane formy reklamy z definicji muszą być zwięzłe, zwykle nie przekraczają minuty (niezależnie od jednostki która nam reklamę uskuteczni). Istnieją kontrowersje związane z tym typem reklam. Niektórzy twierdzą, iż może ona wpłynąć na obniżenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Może się tak stać tylko wtedy, jeśli miejsce ekspozycji zostało nieodpowiednio wybrane. Silne światło ledowe może wówczas oślepić kierowców.
Opublikowany przez Administrator w dniu 2017-12-05 14:54:45
Tagi: światło, reklama, prędkość, szybkość